avatar Ten blog rowerowy prowadzi garanza z miasteczka Tychy. Mam przejechane 60335.09 kilometrów w tym 10490.18 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.22 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy garanza.bikestats.pl

Maj, 2011

Suma podjazdów:2087 m
  • Sprzęt KONA'm

102 tysiące i 290 metrów, czyli 102 kilosy.

Niedziela, 29 maja 2011 · dodano: 29.05.2011 | Komentarze 0

Słonko było dzisiaj łaskawe, więc udało się wykręcić setkę.
Ogólnie do Pless, by dowiedzieć się, że kumpel dzisiaj sobie odpuszcza pedałowanie. Tak więc samotnie pomknąłem na Suszec, Orzesze by zawitać w Chudowie. Stamtąd już powoluśku przez Paniowy i Mokre do Mikolow na rynek. A potem to już tylko dom się ostał jako cel ostateczny dzisiejszy.
Pałer w nogach dzisiaj był, nie ukrywam....

• Sprzęt KONA'm

Docisnąłem pedały tak z wewnętrznej potrzeby.

Środa, 25 maja 2011 · dodano: 25.05.2011 | Komentarze 0

Miałem taką potrzebę dzisiaj coby pomęczyć troszeczkę mięśnie me nożne. Udało się - pomęczyłem! Pokręciłem bowiem w szybszym tempie i w dłuższym dystansie w kierunku Na Studzienice, Międzyrzecze, Ćwiklice i do Pless aby oddać kumplowi bagażnik rowerkowy.
Przyjemnie było nie ma co!

• Sprzęt KONA'm

Biesko Biała - Żylina - solidny kawałek trasy.

Piątek, 20 maja 2011 · dodano: 21.05.2011 | Komentarze 0

Plan był by zrealizować otwarty w tamtym roku czerwony szlak rowerowy Bielsko-Martin o dł. ok. 160 km. Plan był ale z realizacją jak to w życiu - bywa odmiennie od planów.
O 4 pobudka by o 5 ruszyć z parkingu przy Urzędzie w Bielsku. i Już na początku zgubiliśmy szlak, który odnalazł się w Buczkowicach. Tamtejszy odcinek do Węgierskiej Górki był moim zdaniem najlepszy: urozmaicony (podjazdy i zjazdy + kręte drogi) oraz pełen czad widoków - w tym na Babią.
W Węgierskiej G. szlak się znowu stracił, a tak właściwie to to chyba był tylko oznakowania się straciły. Pojawiły się gdzieś kole Rajczy.
Tam znowu fajny odcinek, bo z mniejszym ruchem samochodów. Od Milówki to już właściwie bez autek ale z pierwszym podjazdem do graniczy - na przełęcz Glinka. Tam odpoczynek w oczekiwaniu na kumpla.
Potem cięgiem zjazd przez Novot i Zakamenne - tam też popieprzyłem trasę pojechawszy w lewo a nie w prawo. Był to decydujący błąd w tej jeździe, bo dopiero po ok. 15 kilosach okazało się, że to nie ten kierunek. Tym bardziej, że oznakowanie tego szlaku w Słowacji jest jeszcze gorsze niż u nas. Pojechaliśmy więc na Oravski Podzamok i Dolny Kubin. Na zjeździe do Podzamoka zaliczyliśmy pierwszy rekord speedu - 68 km/h.
Nie pozostało nam nic innego jak wrócić na trasę kierując się na Terchovą. Trza było więc objechać troszeczkę Małą Fatrę. Przed Terchovą następny podjazd, by przy zjeździe pobić wcześniejszy rekord - padło 71 km/h.
W Terchovej obiad + kawa i decyzja, że zostało niewiele czasu na powrót do domu, więc kierujemy się na Żylinę.
W Żylinie poszukiwania dworca PKP, zakup biletów do Zwardonia + piwko w oczekiwaniu na train.
Odbierając rowerek z pociągu okazało się, że nie były one w ogóle zabezpieczone - poprzewracały się w efekcie czego kiera od kumpla rozpruła mi siodełko. Żywiołowa gadka z kierownikiem pociągu skończyła się tylko moim stwierdzeniem, że Słowacja to zaścianek Europy - tak właściwie nic więcej nie można było zrobić.
Powrót do Bielska kole pół 10 by do domu zawitać kole pół 11.
Piknie było niebywale.

Rozgrzewka przed wyrypą.

Czwartek, 19 maja 2011 · dodano: 21.05.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj wieczorem jazda do Pless do kumpla. Jutro bowiem całkiem z rana wsiadamy do bryki i jedziemy do Bielska na całodniówkę rowerkową.
Powoluśku i spokojnie pojechałem laskiem kobiórskim. W międzyczasie dowiedziałem się że brat nas jutro nie odbierze swoją bryką - troszkę to komplikuje nasz jutrzejszy powrót do dom.

• Sprzęt KONA'm

Nowy łańcuszek i nowa kaseta, a więc prawie nowa rzeczywistość rowerowa.

Środa, 18 maja 2011 · dodano: 18.05.2011 | Komentarze 0

Trza było dotrzeć troszeczkę nowy napęd po wczorajszej wymianie. Generalnie okej, ale wartością dodaną była decyzja o przełożeniu łańcucha na blat. Od dzisiaj więc rozpocząłem jazdę na sztywniejszym przełożeniu - zobaczymy do czego mnie to doprowadzi...
Dzisiaj pokręciłem przez las w kierunku na Studzieniece ale odbiłem na Świerczyniec, Bojszowy i Bieruń na końcu. Cieplutko.

• Sprzęt KONA'm

2 wypady = ponad 90 kilosów.

Sobota, 14 maja 2011 · dodano: 14.05.2011 | Komentarze 0

Pierwej niecałe 3 dychy zrobiłem w kierunku na Gostyń i po Paprocanach. Potem obowiązki rodzinne, by kole 16 znowu wyskoczyć - tym razem w kierunku na Łąkę i Pless.
Z kumplem dogadałem się na temat naszego wyjazdu piątkowego na szlaczek Bielsko - Martin na Słowacji. Ustaliliśmy trochę szczegółów i popedałowałem do dom. Gdziesik tak w połowie dystansu do domu złapała mnie niemoc solidna - nóżki zaczęły odmawiać posłuszeństwa. Trza było się na chwilę zatrzymać coby odpocząć. Niestety jazda bez pożywienia ma takie skutki. Do domu dojechałem słabym tempem marząc jedynie o żarciu...

• Sprzęt KONA'm

Był zapał, nie ma zapała....

Czwartek, 12 maja 2011 · dodano: 12.05.2011 | Komentarze 0

Wyjechałem bowiem pełen entuzjazmu, jednakże w połówce dzisiejszego dystansu tak mi jakoś odechciało się. A ostatnie 5 kilosów to czułem się jako po przejechaniu 150.
Pokręciłem się po Paprocanach a potem skoczyłem na Czułów dla odmiany.

• Sprzęt KONA'm

Noga nawet dzisiaj dosyć dobrze podawała.

Środa, 11 maja 2011 · dodano: 11.05.2011 | Komentarze 0

Choć co prawda nie napinałem się zbytnio, gdyż czasu wolnego było więcej. Pojechałem na Świerczyniec, Bojszowy by w Jedlinie odbić in left side w kierunku na Wolę a tu niespodziewany surprise wystąpił. Mosteq w kompletnej przebudowie, znaczy się całkiem rozpieprzony, więc nijak nie dało się przejechać. Odbiłem w prawo by wzdłuż rzeki szukać innego przejazdu. Udało się po jakichś 3 kilometrach zrobić nawrotkę na małej kładce i pomiędzy małymi stawkami wrócić na trasę w kierunku na Wolę. A tam to już standardowo trasą rowerkową na Pless i potem do dom.

• Sprzęt KONA'm

Power (nie mylić z powder) w nóżkach moich.

Poniedziałek, 9 maja 2011 · dodano: 09.05.2011 | Komentarze 0

Taki niezły zapasik mocy w nogach miałem dzisiaj. Co prawda nie napinałem się dzisiaj zbytnio, więc do domu nie zawitałem z uczuciem bolących odnóży.
Tak ogólnie pozwiedzałem troszeczkę lasku w kierunku Studzienic, ale przy leśniczówce skręciłem na Świerczyniec. Potem przez Bojszowy i kole ERG-u come back na Świerczyniec, by przez Cielmice udać się w rodzinne pielesze.

• Sprzęt KONA'm

Bez weny twórczej, jeżli chodzi o ten wpis.

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 07.05.2011 | Komentarze 0

Najpierw obowiązki a potem przyjemności. Przyjemności to oczywista rowerek. Dzisiaj w kierunku Suszca, ale bez zawitania w tym place, gdyż wcześniej skręciłem na Kryry. Stamtąd już na zalew w Łące i do Pless na kawusię do kumpla. Do domu już standardowo przez Studzienice i Paprocany.