avatar Ten blog rowerowy prowadzi garanza z miasteczka Tychy. Mam przejechane 60335.09 kilometrów w tym 10490.18 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.22 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy garanza.bikestats.pl

Return to Goczałkowice no i Pless

Piątek, 26 września 2008 · dodano: 26.09.2008 | Komentarze 0

Return to Goczałkowice no i Pless z okolicami.

Błotniczki na rowerek założone a więc nadejszła jesień - jak na razie wcale nie taka złota... a jak błotniczki to troszeczkę terenku celem obadania czy grząsko czy wręcz odwrotnie. Nie było jednakże tak źle - kałuże raczej większe niż mniejsze i było ich raczej mniej niż więcej.

Jazda ze średnio dłuższym wariantem pszczyńskim, czyli na Radostowice i Czarków do pszczynowni. Następnie kole żubrowiska i pół golfikowych via Goczałkowice.
Szybciusi - jak zwykle przejazd 3-kilometrową zaporą i powrót znów 3-kilometrowy na Pless do życzliwych znajomych na umówioną kawusię.

Pogadalimy przy kawce i przy zdjątkach i trza było ruszyć tyłek do dom. Powrót był już bez pałeru w nóżkach, więc prędkość spadała nieubałgalnie - a to wszystko dzięki mnie samemu, ponieważ nie miałem bidonu z jakąkolwiek cieczą. Jak wiadomo: nie ma cieczy w organizmie nie ma pałeru w odnóżach.

Pogoda nie była zła ale mogła być lepsiejsza - dobrze przynajmniej, że nie przeciekało z nieba i nie było specjalnie dużego wiateru...